Anbefalinger



Jeg har været heldig at møde mange skønne og dygtige skuespillere og elever i min undervisning, som også har inspireret mig til at skrive på denne blog. Tusind tak, til jer som har taget tid til at skrive en anbefaling af min undervisning. Kh Michelle


"Jeg syntes klart at folk, som har en drøm om at blive etableret skuespiller, eller om at tage skridtet videre i skuespillerkarrierens process, burde opsøge karriereworkshops som den hos Michelle - at lære hvordan man markedsfører sig selv, hvilke værdier der ligger i  ens udseende og udstråling når det kommer til roller eller kontakten imellem skuespiller og caster/agent/manager, og ikke mindst at få råd og vejledning af en erfaren skuespiller, i et trygt miljø, omkring ens egen hjemmeside, og andre relevante jobsites" 

- Rolf Olsen, skuespiller - deltager på Karriereworkshop for Skuespillere

"Tak for en fantastisk og lærerig dag, det var meget inspirerende og var lige præcis hvad jeg havde brug for... jeg er sikker på, at mange kunne bruge, det jeg lærte i dag .."
- Jacob Brick, skuespiller og sanger - deltager på Karriereworkshop for Skuespillere


"Du har lært mig meget og jeg kunne ikke have gjort det uden din hjælp! Så tusind tak.
- Julia-Camille Wills, Studerende, som kom ind på en den 3-årige East 15 Acting school i London



"Jeg kan klart anbefale Michelle som personlig vejleder og underviser. Man kan med det samme mærke, at hun ved hvad hun taler om og hun er samtidig god til at motivere og inspirere dig som elev. Selvom man bliver præsenteret for en masse nye teknikker og udfordringer, føler man sig altid tilpas i Michelles nærvær, da hun er en varm og pædagogisk person."
- Nicolai Hansen, Studerende, som kom ind på en 3-årig skuespillerskole.



"Michelle's undervisning er simpelthen fantastisk. 
Med al hendes erfaring med div. metoder ved hun, hvad der virker. 
Det er man slet ikke i tvivl om. Kan varmt anfale hende til alle 
der seriøst ønsker at udvikle deres skuespil." 
- Majamae, Skuespiller, producer og ejer af Maefilm



"Michelle has a way to make you feel comfortable in the classroom. 
She made me realize, something I had forgotten: Acting is FUN!"
 - Martina Alriksson, Svensk Skuespillerinde

"I've landed 6 days of filming for a Swedish TV show. The only thing I can say is that you had a lot to do with my audition for that. Thank you for all you've done for me." 
- Martin Plantin, Svensk Skuespiller


"Progressionen var vildt god og da vi kom til de større udfordringer, følte jeg mig helt klar. Min kropsbevidsthed har klart sprunget et skridt frem" 
- Rikke, Dramalærer





"Michelle er utrolig dygtig til at bringe de bedste redskaber frem i en. Hendes indsigt, samt pædagoiske evner, gør hende til en meget dygtig lærer. Det er sjovt, udfordrende og kan varmt anbefales at tage hendes kurser." - Meinhardt St. John, færøsk skuespiller, bosiddende i San Francisco, USA









"Jeg har oplevet en undervisning, hvor både den enkelte og holdet er blevet set. Der har været plads til både fordybelse og latter. Alt i alt en 'ind i-og ud af kroppen' oplevelse." 
-Mikkel Damborg, Dramalærer


"Michelle har mine bedste anbefalinger. Er så lykkelig over at have hende som underviser/mentor."

 Helle Beha Poulsen, skuespillerstuderende

"Michelle skaber et trygt rum, hvor koncentration og kreativitet går op i en højere enhed, og hun formår at arbejde både impulsivt og struktureret. Hun har med sit fokus og nærvær dygtiggjort os indenfor en del af Chekhovs principper. Hun formår i hendes måde at undervise på både at se den enkelte og fastholde dynamikken og ensamblefølelsen i gruppen. Vi giver Michelle vores allervarmeste anbefalinger." 
- 5. årgangs dramaspecialehold, Den frie Lærerskole, 2013

Send mig en mail, hvis du har brug for hjælp til at komme til det næste trin af dig karriere. 
mail@michellebercon.com

Har du spørgsmål eller gode skuespillertips kan du også dele dem på min facebookside her

Tak, fordi at du læser med på Skuespillerblog. Hvis du synes bloggen kan have værdi for andre, like og del den her.. Mange tak.


Comments