Aktiviteter der kan føre til skuespillerjobs




For et par år siden lavede jeg denne liste med aktiviteter og opgaver, som man kan tage frem, når man mangler inspiration og det hele er lidt op ad bakke. Det er lavet efter at have undervist på en karriereworkshop hvor vi netop snakkede om hvad der skal til, for at føle man flytter sig i den rette retning.. Nu kan du få en opdateret og nyredigeret udgave tilsendt som pdf.

Den gyldne inspirationsliste er opdelt i 3 kategorier, hvor du med sikkerhed kan finde en aktivitet, der kan sætte gejsten igang holde dig på sporet af den karriere du ønsker dig. 

  • Kontakt og netværk
  • Hold talentet vedlige
  • Mens du "venter"
Få listen tilsendt helt gratis, ved at sende en mail til mail@michellebercon.com 


Hvem er jeg? 
Mit navn er Michelle Berçon, og jeg er uddannet underviser, skuespillercoach og skuespiller. Gennem de sidste 10 år har jeg hjulpet flere skuespillere i gang med deres karrierer. Jeg tror på, at du kan meget mere, end du tror, og jeg ved at med de rette værktøjer, kan du komme i gang med det, som kan tage dig til det næste niveau af din skuespillerkarriere, hvad enten du er godt i gang eller lige begyndt. 

Du kan læse mere om min baggrund og dine muligheder for at få kvalificeret hjælp og undervisning på min hjemmeside. michellebercon.com

På skuespillerblog og på min instagram kan du finde gode tips og coachende opgaver til at få sat vind i sejlene. Jeg lover at dele mine bedste tanker og tips med dig fortsat. 

Links:

Michelle på IMDb:  

Hav en god uge. 

De bedste hilsner, 

Michelle Berçon :-)




Comments